יבואני רכב ומוסכים

פיתרון מקיף ומלא ליבואני רכב, המאפשר מכירת רכב חדש החל משלב הייבוא מהיצרן ועד שלב המסירה הסופית ללקוח. הפתרון תומך בניהול הזמנות ליצרן, התחשבנות מול הספק, ניהול מלאי כלי הרכב בארץ, ניהול כל שלבי השיווק והמכירה ברמות של סוכנויות ואנשי מכירות (ShowRoom), ההכנה של הרכב והמסירה ללקוח. הפתרון נבנה בתפיסה מונחית לקוח, ככל הנוגע למכירה של רכב חדש.

הפתרון כולל ממשקים מול מערכות חיצוניות, החשובות לתהליכי העבודה השוטפים - יצרני רכב, משרד הרישוי, עמילי מכס. כמו כן מנוהל במערכת לוג מעקב מלא אחר שילדה מרגע כניסתה לייצור אצל היצרן ועד למסירתה ללקוח.

  • ייבוא רכב: תמיכה בשיטות עבודה שונות מול היצרנים - ספר הזמנות - ניהול ספר הזמנות מול היצרן, כל הזמנה מול היצרן היא של רכב אחד, כמותית - כל הזמנה מול היצרן יכולה להיות של רכב אחד ויותר. המודול תומך בניהול סטאטוסים של ייצור הרכב (כבר בשלבי ההכנה בחו"ל ), התחשבנות מול היצרן - חשבונות ספק וניהול המשלוחים, כניסות של כלי הרכב למלאי לבונדדים ועבודה עם מסופונים - לניהול המלאי. המערכת תומכת בעבודה מול מספר יצרנים, כאשר העבודה מול כל יצרן יכולה להתנהל בשיטה אחרת.

  • ניהול דגמים ומחירונים: תמיכה בהקמת דגמים מודולארית ודינאמית ע"פ החלטת היבואן על מבנה הדגם (אורך ומשמעות), תוספות וצבעים. המודול תומך בסימולציית מחירי רכב והפיכתם למחירוני רכב חדש עם אפשרות לקבוע מחירים שונים למיסים רגילים ולמעמדות שונים.

  • מכירות וניהול הלקוח: טיפול בלקוחות מתעניינים, בלקוחות חדשים ובלקוחות חוזרים, אשר רכשו בעבר רכב מהיבואן. הלקוחות יכולים להיות אנשים מזדמנים או לקוחות מוסדיים. לכל לקוח נשמרת היסטוריית הפעילות (הזמנות ישנות, הצעות מחיר ..). המודול תומך במתן הצעות מחיר, קביעה וביצוע של נסיעות מבחן, קביעת פגישות וכן הזמנה של רכב חדש.


ניהול קשרי לקוחות

מערכת ניהול קשרי לקוחות תומכת בצורה מלאה בניהול הקשר בין הארגון לבין לקוחותיו - הן בתהליכי המכירה והן בתהליכי השירות, ומאפשרת לו להעמיק את הפעילות איתם ולשפר את תוצאותיו העסקיות.

המערכת מספקת ראייה כוללת על הלקוח - המהווה אובייקט מרכזי, משלבת ומסנכרנת בין כל המידע שמקורו במערכות תפנית האחרות, כמו גם מערכות נוספות בארגון, אתרי אינטרנט ועוד. המערכת פועלת בצורה אינטגרטיבית תוך סינכרון דו-כיווני עם תוכנת Outlook של מיקרוסופט לצורך תיאום פגישות ותיוק הודעות דוא"ל.

המערכת מספקת למנהלים בארגון ראייה כוללת על התנהלות הארגון בתחום המכירות, השירות והשיווק.


ניהול מכירות

ניהול כל שלב המכירה הכולל:

  • ניהול לידים שמקורם בשיחות טלפונית, באתר האינטרנט של הלקוח, בכנסים או במאגרי מידע חיצוניים, ומעקב אחריהם.
  • תמיכה מלאה שבניהול לקוחות הארגון, כולל ניהול פרטי קשר עם הלקוח, מאפייני פעילות וכו', אשר נגזרים ממערכות שונות בארגון, ובכלל זה ממערכות תפנית.
  • ניהול אירועים ומשימות, המהווים חלק בלתי נפרד מהטיפול בלקוח או בלקוח הפוטנציאלי עד להפיכתו ללקוח.
  • טיפול בהצעות מחיר כולל אישור ההצעות (חיתום).
  • ניהול קמפיינים.
  • ניהול סקרים, שאלונים ומשובים.
  • ניהול אנשי מכירות.
  • סנכרון דו כיווני ל Outlook לצורך קביעת פגישות וצירוף הודעות דוא"ל אוטומטיות הנשלחות או מתקבלות לתיק הלקוח.
  • שליחת הודעות SMS.

ניהול שירות

מודול שירות לקוחות מיועד לעסקים וחברות, המנהלים רישום יומי ודוחות של קריאות שירות/טכנאים והמעוניינים לשפר את מערך השירות, זמן תגובה לטיפול בלקוח, ניהול רישום ומעקב מתקדמים יותר אחר קריאות השירות בחברה, גיבוי כל המידע, הפקת דוחות, איתור מידע מהיר באמצעות חיפוש פנימי מתקדם, התרעות לטיפולים עתידיים, גישה מרחוק, הנפקת מידע לטכנאי הכולל טופס מובנה בדו"ח להחתמת הלקוח על הטיפול ועוד.
במודול השירות ניתן :

  • לנהל קריאות שירות ומעקב אחר הטיפול בהן מרגע פתיחתן ועד להשלמתן.
  • ניהול הסכמי שירות בין הארגון לבין הלקוח.
  • ניהול טכנאים ואנשי שטח כולל אפשרות לדיווח למערכת על ידי נותן השירות מהשטח.
  • אינטגרציה למערכת הלוגיסטית ולמערכת הפיננסית לתמיכה בניפוקים ובתהליכי הרכש.
  • תמיכה בתהליכי תחזוקה ותחזוקה מונעת.
  • חיבור למסופונים ולמכשירים ניידים.

ניהול מוסך

המערכת תומכת בכל תהליכי העבודה הנדרשים לחברות המנהלות מוסכים, לרבות:

  • ניהול תורים -  הזמנת תורים באופן גמיש, הלוקחת בחשבון את תלונת הלקוח (רעשים בגיר, טיפול שוטף וכו') ועומסי העבודה במוסך, בשלב זימון התור מוצגות למשתמש כל ההתראות הקיימות לרכב, כגון: קמפיינים, טיפול מומלץ ע"פ ק"מ, חלקים ממתינים, נתונים שיווקיים וכו'.
    בסיום הזימון מקבל הלקוח הודעה – בדוא"ל, SMS, או פקס על זימון התור.
  • קליטת הרכב בשערי המוסך – רישום הרכב כולל הפקת מדבקה/שובר הכוללת את מס' הרישוי, שעת הכניסה, שם הלקוח, שעת התור (אם הוזמן תור מראש) וכו'. ללקוח מוקצה מסלול ע"פ מנגנון חלוקת עומסים או ליועץ שירות ספציפי.
  • קליטת הרכב אצל בוחן/יועץ – הצגת כל נתוני התלונה ו"כרטיס הרכב" לצפייה בהיסטוריית הטיפולים של הרכב.
    דיווח על ידי היועץ לגבי נתונים הנוגעים לתלונה הנוכחית: פנייה באחריות או ע"ח מוסך, סיווג התלונה, סכום אישור תוספת חריגה,האם תקלה חוזרת וכו'.
    בתלונות מסוג "אחריות יצרן" נפתח כרטיס תביעה במקביל.
  • שיבוץ למחלקות  - שיבוץ הרכב למחלקות, לרבות שעת סיום מבוקשת, דיווח סכום מקסימאלי מאושר לתיקון על ידי הלקוח (לכל תקלה בנפרד ובסה"כ).
  • דיווח Clock  ע"י רצפת מוסך  - דיווח העובדים במהלך התיקון בגין כרטיס שעות עבודה. עובד סורק את כרטיסו ואת כרטיס התיקון.
  • משימות ואירועים  - במהלך שהות כלי הרכב במסוף מקבלים כל הגורמים הרלוונטים במוסך הודעות, התראות ומשימות, לדוגמא: חלפים מוכנים לעובד, משימה החורגת מזמן היעד במחלקה/ מזמן יעד מובטח ללקוח, ספידומטר שגוי מזימון תורים. חריגה ממסגרת  הסכום שאושר ללקוח, דיווח לגבי סטאטוסים מוגדרים וכו'.
  • הצעות מחיר ללקוח – מתן הצעות מחיר מסודרות לתיקונים גדולים, כולל שילוב החלפים, העבודה, שעתונים מוכנים מראש וכו'. הדפסת ההצעה במחסן כוללת את הדפסת איתור החלק במחסן.
  • ניפוק חלפים ע"י מחסן – תמיכה בניפוק החלפים במחסן ושיוכם.
  • הזמנת עבודה למול מוסך חוץ – עבודה מול מוסך חוץ מלווה בהזמנה, הנשלחת למוסך כולל מחיר ואחוז הנחה בהתאם למוסך מולו. בתום העבודה מתבצע דייוח ביצוע של העבודה והחלפים או העבודות ישירות לכרטיס כולל חיוב הלקוח.
  • זיכויי חלפים - זיכוי החלפים מבוצע ע"י המחסן בלבד, כאשר לאחר הזיכוי מודפס טופס ברצפת המחסן. הזיכוי במחסן משויך לרכב המטופל.
  • עריכת חשבון – עריכת חשבון כוללת את כל הסכומים הרלוונטיים לצורך עריכתו, ובכלל זה: הסכום המאושר לביצוע, החריגות והתוספות שאושרו ע"פ התלונות, שעות העבודה בפועל, שעות בשעתון וכו'. ניתן לפצל שורה לשני סעיפי פיצול – יצרן ולקוח. חריגה של חלק ברמת פיצול או חריגה בהנחות/מחירים מועברת לאישר מנהל מורשה. ניתן להדפיס פרופורמה וחשבונית ברמה של לקוח בלבד או מלא ע"פ הרשאה.
  • אישור יציאה - הדפסת אישור מסירת רכב ללקוח כולל אישור יציאה מבורקד, המאפשר לנהגים של לקוחות בעלי הסכם תחזוקה או לקוחות שנכנסו ללא חיוב. (תביעת יצרן או ע"ח חברה)

WMS - ניהול רצפת מחסן

מערכת לניהול מחסנים ומרכזי הפצה. המערכת מנהלת את מלאי המחסן בזמן אמת בכל תהליכי העבודה התפעוליים, לרבות קליטה, אחסון, ליקוט המוצרים והפצת הסחורה, תוך ביצוע אופטימיזציה וניוד של המשאבים הפיזיים.
עפ"י נתוני חברת גרטנר, בשנים האחרונות הפכו מערכות WMS לחוליה החשובה בשרשרת האספקה של הארגון.

למי זה מתאים? 

  • כל ארגון שיש לו מחסן – גדול כקטן. (קיימות שתי ורסיות של המוצר)
  • ארגונים בתחומי המזון, תרופות, קוסמטיקה, הפצה ונותני השירותים הלוגיסטיים.

מה אנו מציעים ?

  • מתן פתרון מלא לניהול רצפת המחסן.
  • צמצום כח אדם, ייעול תהליכים לוגיסטיים ושיפור השירות ללקוח.
  • ניהול חכם ומתקדם של מלאים. 
  • מערכת הפועלת בטכנולוגיות מתקדמות כולל עבודה עם מסופונים ניידים, מערכות ליקוט קולי,  מדפסות ברקוד, וכיו"ב .
  • אינטגרציה מלאה עם מחסנים אוטומאטיים.
  • ניהול וקבלת החלטות ב- Real Time.

PDI


ShowRoom


תביעות יצרן


מערכת פיננסית

המערכת הפיננסית בתפנית הינה מערכת רב חברתית ורב מטבעית, התואמת את צורכי הניהול הפיננסי.
המערכת עומדת בדרישות החוק ובכללי החשבונאות והדיווח הכספי של חברות פרטיות וציבוריות במשק הישראלי, המקובלים על הרשויות. בכלל זה:

  • רישום בספרים בליווי מסמך מקור.
  • אסמכתא חד ערכית לצרכי תיעוד פנים.
  • הפקת מסמכי מקור.
  • שמירה על רצף אסמכתאות בהתאם לסוג המסמך.

מאפיינה העיקריים של המערכת הפיננסית:

  • רב מטבעית, ניהול כרטיס בכל סוגי המטבעות (ש"ח, דולר, יורו, יין ועוד).
  • רב שנתית, גילגול יתרות משנה לשנה, וצפייה בכרטיסים מיום הקמתם במערכת.
  • עדכנית בזמן אמת, כל הנתונים הנרשמים במערכת מתעדכנים בזמן אמת ומאפשרים לצפות בכרטסות עדכניות בכל רגע נתון.
  • תקציבית, המערכת מנוהלת כך שכל הנתונים הפיננסיים משולבים בסינרגיה מלאה עם מערכות התקציב והבקרה התקציבית.
  • רב חברתית, עבודה על מספר חברות במקביל, ומאפשרת לבצע פקודות יומן ידניות בין חברתיות.

המערכת בנויה בשיטה של ספר ראשי מרכזי ומערכות לווין, כאשר לכל אחת ספר עזר עצמאי הקשור לספר הראשי. שיטה זו מאפשרת קישור אחיד לספר הראשי תוך קבלת תמונת מצב עדכנית של כלל הפעילות הכספית בארגון, כמו גם הטמעה של המערכת בשלבים.


מנגנונים משותפים

כל מערכות תפנית עושות שימוש בנגנונים משותפים, המשולבים בהם בצורה אינטגרטיבית, ביניהם:

מנהל מערכת כלי אוטומציה
פורטל ארגוני מסרים מיידיים
מערכת סריקה וארכיון ממוחשב BI
wrokflow auditing
חתימה דיגיטלית/גרפית אבטחת מידע